torsdag 12. februar 2009

A little red polkadotted hood

Var på motevisningen til Fam Irvoll i går og det var helt rått!
Fam har latt seg inspirere av barndommen og eventyr i hennes nyeste kolleksjon. Showet var fullt av liv med live musikk fra Miss Harmonica som både danset og sang til rytmer fra den russiske komponisten Sergej Prokofievs "Petter og Ulven".

Modellene var sminket som enten en søt jente (rødhette) med krøller og roser i kinnene eller en ulv med ører og kraftige bryn. Vi ser flere dyr i kolleksjonen i form av trykk og 3D figurer som f.eks. elg, høner, marihøner og sauer.

For å sette seg inn i kolleksjonen vil Fam at man skal se for seg Rødhette og Ulven og skogen de bor i. Da blir det selvfølgelig masse dyr. Og får å gjøre det litt ekstra spennende må vi forestille oss et barnemareritt der det er noe som skjuler seg under sengen...

Jeg vet at det ikke bare var jeg som forelsket meg i mange av de søte dyriske plaggene. Jeg vil ha! Jeg vil ha!!! Vil ikke du???



Trykk på bildet for større versjon



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar