lørdag 13. juni 2009

Bryllup og styling!


Forrige helg (06.06.09) giftet Marianne og Haakon seg. Marianne er en utrolig söt og hyggelig jente som jeg kom i kontakt med via kusinen min. Marianne spurte om jeg ville gjöre makeupen og håret hennes i bryllupet og det ville jeg så klart!
Vi hadde en kjempe hyggelig dag og Marianne var (uvanlig?) rolig för hun skulle i kirken. Kanskje det kom av all champagnen og flere omganger med "Camilla og Tyven" for full hals. Alt i alt var det en koselig dag og håper Marianne koset seg masse resten av kvelden. Gratulerer så mye Marianne!




Etter å ha rullet opp håret i varmruller var det oppsett. Varmruller er kjempe fine å bruke når man ikke har tid til å rulle opp håret vått. Det blir superfine og myke kröller.



Sminken var veldig naturlig. Vi hadde duse rosatoner på öynene, myk rouge og selvfölgelig falske vipper! Det er veldig viktig at bruden ser ut som seg selv og föler seg frisk og glödende.



Kjolen hennes var utrolig flott og passet Marianne perfekt. Slöret var et lite problem da det satt veldig dårlig, men det holdt i alle fall i kirken:)



Sola skinte og alt var helt perfekt da bildene ble tatt!

(Bildene er hentet fra Marianne sin blogg)

1 kommentar:

  1. Hihi Så gøy å se bildene her :-)
    Jeg tror det var Camilla og tyven som roet ned nervene og ikke champagnen... Eller???
    Morsomt var det uansett og jeg ble ikke stressa siden du ikke var det. Det hele var bare perfekt. Skikkelig luksus å ha egen stylist hjemme!

    Jeg anbefaler Rikke på det varmeste til alle!

    SvarSlett